logo dark logo light logo
  • HOME
  • RECENZJE
  • ARTYKUŁY
  • PUBLICYSTYKA
    • Kanapkowe Repertorium
    • CineTube
    • DokuMentalność
    • Operacja: Animacja – o filmie ręcznie robionym
    • W rytmie Tarantino – inspiracje Quentina
    • Smaki Egzotyki – najciekawsze kino azjatyckie
    • Recenzje Magii Kina
    • Kawa z chili – nieokiełznane kino Ameryki Łacińskiej
    • Poliż kino, polskie kino
    • Eastern – klasyka westernu
    • Kinootwarte – filmy nieoczywiste, nowe, ciekawe
    • Euro-wizje – najlepsze kino europejskie
    • Film-tank – historia i teoria kina
    • Woкół Rosjи – najlepsze kino rosyjskie
    • SINNERama – filmy, które grzeszą
  • O NAS
    • REDAKCJA
    • WOFIKA
  • FACEBOOK
logo
  • HOME
  • RECENZJE
  • ARTYKUŁY
  • PUBLICYSTYKA
    • Kanapkowe Repertorium
    • CineTube
    • DokuMentalność
    • Operacja: Animacja – o filmie ręcznie robionym
    • W rytmie Tarantino – inspiracje Quentina
    • Smaki Egzotyki – najciekawsze kino azjatyckie
    • Recenzje Magii Kina
    • Kawa z chili – nieokiełznane kino Ameryki Łacińskiej
    • Poliż kino, polskie kino
    • Eastern – klasyka westernu
    • Kinootwarte – filmy nieoczywiste, nowe, ciekawe
    • Euro-wizje – najlepsze kino europejskie
    • Film-tank – historia i teoria kina
    • Woкół Rosjи – najlepsze kino rosyjskie
    • SINNERama – filmy, które grzeszą
  • O NAS
    • REDAKCJA
    • WOFIKA
  • FACEBOOK
mobile-logo
  • HOME
  • RECENZJE
  • ARTYKUŁY
  • PUBLICYSTYKA
    • Kanapkowe Repertorium
    • CineTube
    • DokuMentalność
    • Operacja: Animacja – o filmie ręcznie robionym
    • W rytmie Tarantino – inspiracje Quentina
    • Smaki Egzotyki – najciekawsze kino azjatyckie
    • Recenzje Magii Kina
    • Kawa z chili – nieokiełznane kino Ameryki Łacińskiej
    • Poliż kino, polskie kino
    • Eastern – klasyka westernu
    • Kinootwarte – filmy nieoczywiste, nowe, ciekawe
    • Euro-wizje – najlepsze kino europejskie
    • Film-tank – historia i teoria kina
    • Woкół Rosjи – najlepsze kino rosyjskie
    • SINNERama – filmy, które grzeszą
  • O NAS
    • REDAKCJA
    • WOFIKA
  • FACEBOOK
News
0 Comments
25 stycznia 2021
by: Łukasz Byczkowski

Konkurs na stanowisko redaktora naczelnego portalu MF Cinerama

Roczną kadencję zakończyli redaktorzy naczelni MF Cinerama – Łukasz Byczkowski & Marcin Makara.

W związku z tym pragniemy poinformować, że 11 lutego o godzinie 17:00 odbędzie się konkurs na stanowisko redaktora naczelnego portalu MF Cinerama za pośrednictwem aplikacji MS Teams. Link do spotkania poniżej.

Kliknij tutaj, aby dołączyć do spotkania

Share With:
  • facebook
Related Articles

Manifest męskiej wrażliwo...

Makabreska o tuszu do rzę...

Perwersyjnie romantyczny...

Facebook Pagelike Widget
  • Artykuł
X-Men Pierwsza klasa, reż. Matthew Vaughn
Michael Fassbender – żywa materia służąca filmowi
RANKING NAJLEPSZYCH FILMÓW 2019 ROKU
SUSPIRIA – Taniec połamaniec [Recenzja]
O „Idzie” i polskim Oscarze słów kilka
Najnowsze wpisy
  • Manifest męskiej wrażliwości w duńskim wydaniu – „Na rauszu”
  • Makabreska o tuszu do rzęs
  • Konkurs na stanowisko redaktora naczelnego portalu MF Cinerama
  • Perwersyjnie romantyczny sen inicjacyjny – o filmie „Waleria i tydzień cudów” Jaromila Jireša
Symfonia robotniczych serc – o dokumencie Jaśminy Wójcik
18 grudnia 2020
Kadr z filmu Piła
Fenomen Piły [ARTYKUŁ] Fascynacja krwawą śmiercią
6 listopada 2017
KOCHANKOWIE [RECENZJA] Boleśnie szczery smak miłości
9 listopada 2018
Manifest męskiej wrażliwości w duńskim wydaniu – „Na rauszu”
28 lutego 2021
Makabreska o tuszu do rzęs
25 lutego 2021
Konkurs na stanowisko redaktora naczelnego portalu MF Cinerama
25 stycznia 2021
Facebook Pagelike Widget